29 Mart 2013 Cuma

Garlex Kullanıcı Yorumları 5

0


SEZEN_ALPNR
Papatya
Giriş tarihi
Jun 2012
Mesajlar
11

 peri1 kullanıcısından alıntı
peki sen sadece şampuanmı kullanıyorsun
yoksa yağı ile birliktemi kullanıyorsun. bide saç dökülmen ne zanadır vardı? nasldı? sacının cinsi(biraz garip oldu ama) ne saç dökğlmenin boyutu ne. saç çıkarıyormu? ne çok soru sordum canım affet...
saçım uzun süredir dökülüyodu suanda durdu denecek kadar azaldı canm.ayrıca şampuanın ıcınde argan yagı mevcut zaten saç bakım şampuanı bu mutlaka dene sitelerınde mevcut bılgı var

SEZEN_ALPNR
Papatya
Giriş tarihi
Jun 2012
Mesajlar
11

 akasya_20 kullanıcısından alıntı
ürünün kendi sitesindeki yorumlara güvenmeyin.onlar reklam amaçlı abartılarak yazılmış yorumlar


bencde urunun sıtesınde yazanlara cok ınanmayın.ben argan yaglı sampuan kullandım ve cok begendım saclarımın dokulmesı durdu denecek azaldı herkeze önerıyo

rum arganrain

defnede
Papatya
Giriş tarihi
Jan 2013
Mesajlar
31

sacımda problem oldugu ıcın netten sureklı arastırıyorum ama.d ne yazsam googleye hep bu şampuan cıkıo o kadar tahmini etıkıket koymuşlar ki cok fazla ne yazsak garlex cıkıo .. ben denemek ıstıyorum ama cesaret edemedım :/

0 yorum:

Yorum Gönder