24 Mart 2013 Pazar

Garlex Kullanıcı Yorumları

0



İBRAHİM ENGÜR
Satış Müdürü (30) Eskişehir
Öncelikle bu ürünü bizimle tanıştıran Garlex yetkililerine teşekkür ederim. Yaklaşık 5-6 yıldır devam eden saç dökülmesi problemim vardı. 2009 yılının Mart ayında bu ürünle tanıştığımda şampuana başta tereddütlü olarak yaklaştım. Fakat 5-6 yıkamadan sonra faydasını görmeye başladım. Müzmin hale gelen saç dökülmesi problemim azaldığı gibi saçlarımda da belirgin bir kalınlaşma ve güçlenme vardı. Hatta bu durum kuaförümün bile ilgisini çekip saçlarımın nasıl bu hale geldiğini merak etti. Eminim düzenli kullanımda kelleşmeye başlayan alanlardaki saç köklerini harekete geçirip yeni saç da çıkaracaktır. Benim için önemli olan saç dökülme problemimin giderilmesiydi. Artık sabah uyandığımda yastığımda bir yığın saç teliyle karşılaşmıyorum. Teşekkürler Garlex…
AYŞE GÜL ÜNDER
Memur (33) Eskişehir
Saçlarımın hacimsiz olması ve yavaş uzaması nedeniyle ürünü kullanmaya karar verdim. Kullanımdan 1-2 hafta sonra hacim kazanmaya başladığını saçlarıma her dokunuşta hissettim. Saçlarımı uzatmak istiyordum fakat hem kırılma hemde yavaş uzaması beni üzüyordu. Bu problemlerden de kurtulduğuma çok seviniyorum. Saçlarım beni şaşırtacak derecede hızla uzuyor artık. Kuaförüm dahi saçlarımın hızlı uzadığını fark etti.
ELİFE YILMAZ
Muhasebeci (24) Kastamonu
Merhaba. Saçlarım çok uzun zamandır dökülüyordu. Ayrıca son zamanlarda incelmeye başlamıştı. Saçlarımı dalgalansın diye yıkıyordum ama nafileydi. Sert ve inceydi. Piyasadaki farklı ürünleri uzun süre denedim, fakat istediğim yumuşaklık ve dolgunluk oluşmadı. Kuaförlerdeki özel kullanılan ürünler dışında hiç sonuç alamadım. Üstelik çok fazlada para döktüm… Doktorların özel yaptığı maskelere kadar kullandım.
Garlex ile tanışmam şans eseri gibiydi adeta… Sarımsak Özlü Şampuanın saç problemini çözdüğünü duyduğumda çok dikkatimi çekti. Zira sarımsağın saçkıranda kullanıldığını duymuştum. Ürüne hemen sahip oldum. Saç dökülmesini engellediği gibi, dolgunluk parlaklık ve yumuşaklık arkasından geldi. İlk kullandığımda saçlarımın sertliği düzeldi. Devamında dolgunluğu gittikçe arttı. Uzamayan saclarım uzadı. Alın diplerimdeki minik saçlarım kendini belli etti ve artık uzadılar çok kısa zamanda.
İlk başta tereddütlerim vardı tabi ama benim için kaçırılmaz bir fırsattı. Saçlarımı çok seviyordum. Kendine ve saçlarına önem verenler; ÖZELLİKLE GENÇ YAŞTA SAÇLARININ DOLGUNLUĞUNU KAYBEDENLER hiç üzülmeyin, ben çok mutluyum, inanıyorum sizlerde olacaksınız. Garlexe Teşekkürler.
A.RASİM YANIKYÜREK
Emekli Astsubay (58) Eskişehir
58 yaşımdayım ve bu yaşıma kadar hiç şampuan kullanmamıştım. Sadece sabun kullanıyordum. Kepek sorunum had safhadaydı. Sarımsaklı şampuanı duyunca kullandım ve yıllardır çekmiş olduğum kepek sorunumdan kurtuldum. Bu ürünle tanışmama vesile olan arkadaşlara çok teşekkür ederim.
KENAN YILMAZ
Finansman Sorumlusu (36) İstanbul
SARIMSAK ÖZLÜ ŞAMPUANI KULLANMAYA BAŞLADIĞIMDAN BERİ DÖKÜLME DURDU KEPEK GİBİ SORUNLAR ORTADAN KALKTI İNTERNETTEN VE MARKASINI BİLE BİLMEDİĞİM BİR ÜRÜNDEN BÖYLE BİR SONUÇ ALABİLECEĞİMİ HİÇ SANMIYORDUM DEMEK Kİ BAZEN DENEMEK GEREK İKİNCİ TÜPE BAŞLADIM BİLE ARTIK SÜREKLİ BU ÜRÜNÜ KULLANACAĞIM VE CİDDİ BİR ŞEKİLDE TAVSİYE EDERİM .
SELAMLAR
Mustafa SARBAY
Mali Müşavir (38) Eskişehir
Bir iki kullanımdan sonra saçlarım canlı, parlak ve hacimli hale geldi. Uzun süre bu ürünü değiştirmeyeceğim. Bir kaç aya kalmaz bu ürünü her yerde göreceğime eminim.
Maşallah YALÇINAY
…  (38) Bitlis
slm öncelikle sizlere ve calşan elamanlara başaralılar kullandıgım 1 hafta oldu gercekten sac dükülmem durdu inşallah ilerdeki tarihde garlex şampuanınız kendisini bozmaz ve büyle devam ederse kıredi kartla almam taksitle mümkün müdür tşk sglarımla türkiyenin her tarafında görmek isterizzz
HÜSEYİN SOLMAZ
Öğrenci  (18) Kocaeli
Garlex Şamğpuanı Kullanalı 1ay oldu Saçlarımda dökülmeler çok az oldu ümit ediyorumki daha sonraki kullanımlarımda hiç dökülmemesi.
İlk defa internetten sipariş verdim ve faydasını görüyorum . Bu arada yaşım daha 18 öğrenciyim saygılarımla…
ERDAL ATEŞ
… (25) Bursa
25 yaşıdayım , bende şaç dökülmesi bi hayli var , çözüm aramak için internette araştırma yapar iken Garlex google den gördüm sarmısaklı şapmuan olması ve içinde provitamin B5 (saçlara iyi geldiğini çok iyi biliyorum) ve diğer özellikleriyle denemek istedim sipariş vermesi kolay olduğundan direk siparişi verdim , Yaklaşık 1 aydır kullanıyorum şuanda 1 tek şaç bile dökülmedi buna bende çok şaşırdım çünkü saç kıran olan biriyim ve şaçlarım devamlı dökülürdü ama şimdi hem dökülmüyor hemde yeni saçlar çıkıyor , Yıllardır herşeyi deneyen biriyim .. Garlex şampuanını her arkadaşıma da tavsiye ediyorum kokma derdi var diye düşünmeyin hiç koku yok, moralim yerine geldi buda tabi çok etkiliyor hayatınızdaki herşeyi her yapacağınız şeyi Kullanmanızı tavsiye ederim önce deneyin anlayacaksınız etkisini..
Garlex ailesine teşekkür ederim
HERKESE SAĞLIK DOLU BİR YAŞAM DİLERİM
YASEMİN ÖZÇETİNER
Sakarya
Garlex şampuanı internetten sipariş vererek aldım..bi kaç aydır kullanmam sonucunda gerçekten çok şiddetli olan saç dökülmem ciddi anlamda durdu  bu beni çok mutlu etti..


0 yorum:

Yorum Gönder