28 Mart 2013 Perşembe

Garlex Kullanıcı Yorumları 3

6


SÜLEYMAN ASLANER
İstanbul
1.5 aydır kullanıyorum faydasını epey görmeye başladım teşekkürler
CİHANGİR BAYKAN
İstanbul
Ben internetten yapılan satışlara karşıydım. Eşimin ısrarı üzerine garlex şampuanı aldık. İlk zamanlar faydası az oldu sanki hiç işe yaramıyor gibiydi. 3 ay düzenli kullandıktan sonra gerçekten faydasını görmeye başladım. Bence bu sarımsaklı şampuanı herkes 3 ay düzenli kullanmalı.
HAVVA TEKTEN
İstanbul
Bu şampuanı kullanmaya başladıktan sonra çok fayda görmeye başladım. Ailemle birlikte kullanıyoruz. Eşimin kafasında neredeyse hiç saç çıkmıyor denecek bölgelerde dahi saç çıkmaya başladı. Garlexe ve garlex ailesine çok teşekkür ediyoruz.
SİBEL TANER YILDIRIM
İzmir
İyi çalışmalar, şampuan ürününüzü kullandım ve halen kullanmaktayımda çokk memnunum. Ama yalnız bide şu beyazlayan saçlar için bir şeyler ekleseniz.:))
nasıl olur acaba ara sıra beyazlar çıkıyo ve bundan biz bayanlar pek memnuniyetsisizz. teşekkürler…
MERT ZORLUER
Mersin
Garlex şampuana başlıyalı 3 ay oldu dökülme tamamen durdu diyebilirim saçlarımda çok açılma vardı yaşım 19 oldugu halde hafif hafif gürleşmeye başladı 3 ay da bukadar değisiklik olacagını sanmıyordum bu ürünü bize sunan arkadaslara tesekkür ederim
CEMİLE KAYAKÇI
Merhabalar;
Garlex’i 4 ay dır kullanıyorum ve çok memnunum çevremde bir çok kişiye tavsiye ettim ve kullanmaya başladılar saçlarımın dökülmesi tamamen durdu diyebilirim saç kremine gerek olmadan yumaşık ve hacimci katta kuaförüm bile ne yaptın saçına diye sordu çok memnunum bitmesin diye 2 şer 3 er sipariş verdim teşekkürler garlex.
Hakan ERTÜRK
Ürünü kullanmaya başladıktan sonra saçlarımda güçlenme, kalınlaşma hissettim. Daha sonra güçsüz olan dökülmeye yüz tutmuş saçlarımın da sertleşerek hacim kazandığını gördüm. Teşekkürler.
Alper ASLAN
Benim aşırı bir dökülme problemim yoktu fakat stresli olduğum dönemlerde oldukça şiddetli dökülmeler yaşıyordum. Garlex şampuanı kullanmaya başladığımda stresli dönemlerde de saç dökülmesi yaşamadım. Birde kullanmaya başladıktan kısa bir süre sonra kuaförüm şunu farketti, saçlarımın kalınlaştığını ve daha sık kuaföre gitmeye başladığımı sevinerek söylediğinde ona hak verdim. Eskiden neredeyse 2 ayda kuaföre giderdim şimdi ay dolmadan gitemem gerekiyor. Saçları inanılmaz bir şekilde hızlı uzatıyor bu şampuan. Saçlarıma parmaklarımı daldırıp çektiğimde hiç saç teli gelmiyor. Aldığım bu güzel sonuçları sürekli benim gibi kandırılan insanlarında duymasını istediğim için bu yorumu yapıyorum. Firmaya teşekkür ederim.
Yunus EMRE
20 yaşındayım öğrenciyim saçlarım aşırı değildi ama gene de dökülüyodu garlexi kullanalı 2 ay oldu dökülme tamamen durdu.ama seyrelen bölgelerimde henüz yeni saç çıkmadı o da çıkar umarım
Hasan
Garlex şampuan ve losyonu 20 gündür kullanıyorum. tesadüfen internette gördüm. saçlarımda dökülmeler vardı ve tepe noktalarımda seyrelmeler olmuştu bu şampuanı kullanalı seyrelen bölgelere ve saçıma dolgunluk hacim geldi dökülmeler azaldı. dökülen yerlerde ufak ufak siyah kılların çıktını görüyorum. inşaallah bunlar zamanla saç olucana inanıyorum. garlex türkiyede 1 numara bence. tşk garlex ve ekibine…
Abdulkadir
oncelliklen tesekurlerimi sunarim tam saclarimin tamamini kaybettigimi dusunuyordum 17 yildan sonra ilk defa saclarim canlanmaya basladi buda benim icin bi umut tabiki asiri bi dokulme oluyordu150 telden fazla gunluk iki haftadir kullanmama ragmen bi seyler hissediyorum inanin umarim dokulenler tekrar cikar .sizin onerdiginiz spirulina tabletlerini getirtemedim almanya ya burada alman markasi ayni marka protein vitamin haplari ismarladim umarim bi yanlislik yapmamisimdir cevap yazarsaniz cok memnun olurum ayni urunleri turkiyedeki kardesime alip kullanmasini istiyorum
Yasin Avcı
Garlex aldığım için gerçekten çok memnunum.Öncelikle kullanmaya başlayalı 10 gün oldu ve saç dökülmem durdu.Saçım canlanmaya başladı..Bakalım devamını izleyip göreceğim…
Zekeriya KARACA
selam.
öncelikle yaptığınız bu çalışmalardan dolayı teşekkür ederim.
yaklaşık 3 aydır GARLEX şampuan kullanıyorum. saçlarımda dökülme tamamen olmasada durdu ben yinede memnunum. sizlerden ricam saç beyazlamasına yönelik bir çalışma gerçekleştiriyormusunuz. kollarımdaki kıllır beyazlıyor ben bunrala çok uyuz oluyorum. ya kökünden kazıyacağım yada sizin gibi bu işlerin bilimsel araştırmasını yapan değerli abilerimizden bilgi almaya devam edeceğim. bu konuda yardımcı olabilirseniz çok memnun olurum. iyi çalışmalar.
Hasan ŞAHİN
Benim saçlarımda bayağı dökülmeler olmuştu tepe kısımlarım iyice seyrekleşmeşti saçlarım incelmişti. internetten tesadüfen garlexi gördüm sipariş ettim ben 2 buçuk aydır garlex ve spirulina tablet kullanıyorum saçlarım bayağı gürleşti tepe kısımlarım dolgunlaştı gürleşti saçlarımda kalınlaştı saç dökülmemde azaldı ön kısımlarda küçük ufak siyah saçlar bile çıktı ama bunların normal saç haline gelmesi ve uzaması biraz zaman gerekiyormuş.
ATİLLA GENİŞ
Marmaris
Merhaba, ırsi olarak arka tarafı tamamen açılan ve on tarafı çok seyrekleşen saçlarımda, garlexin 2 aylık kullanımından sonra, on tarafta gozle gorulur sıklaşma meydana geldi. Tamamen kel olan arka taraftada şu anda 50 den fazla yeni saç teli oluştu. Israrla kullanmaya devam edeceğim, çok yurekten tavsiye ederim. Bu ürüne emeği geçen herkese teşekkür ederim.
ÖZAY BUDAK
Hemşire Şanlıurfa/Siverek
Merhaba garlex saç bakım ürünleri ve şampuanıyla tanışalı 3 ,5 ay oldu yan etki görmedim ve mevsim geçişi saçlarım duş sonrası 4 -5 tel döküldü önceden dipleri görülecek kadar çok dökülürdü bu arada ben sle hastasıyım bu hastaların saç dökülmesi fazla olur ama garlexle bunu bu sezon yaşamadım ayrıca yeni saçlarım çıkıyor tesekkurler garlex ekibi.
AYŞE
Kırklareli
garlex şampuanı yaklaşık 3 gündür kullanıyorum solüsyonu ile birlikte daha 3 günde şaştım kaldım.gerçekten mükemmel bir ürün.denemek için almıştım ama sanırım artık sürekli kullanacağım.çok memnunun herkesede tereddüt etmeden tavsiye ederim
AYŞE KORATAN – 02.12.2012
İstanbul
Bu mesajı size teşekkür etmek için gönderiyorum  gerçektende bu yaşıma kadar kullanmadığım sampuan kalmadı hiçbiri ne dökülmeye nede saçlarımın kuruluğuna tedavi oldu garlexi sadece 4 kere felan kullanmışımdır yeni aldığım için ve dökülmemde inanılmaz azalma oldu saçlarım canlandı ve yumuşadı ve istediğim gibi oldular gerçekten bu üründe emeği geçen herkese teşekkürler lütfen böyle dürüst çalışmaya devam edin.İyi günler  gelişmeleri tekrar bildireceğim sizlere
murat inal – 15.03.2012
izmir
garlex şampunı kullanıyorum şimdilik iyi inşallah ürün kalitesini bozmassınız çünkü saç sorunu olan bizler sizin gibi dürüst insanlara ihtiyacı var xxxxin kullandım yıllarca tam bir yalancı firma beş para atmez onlara verdiğim para haram zıkkım olsun inşallah bu mubarek günde.

6 yorum:

  1. Ben de garlex kullandım. saç dökülmesi konusunda memnunum diyemesem bile en azından pek bir şikayetim yok gibi...

    YanıtlaSil
  2. Hicmi olumsuz bi şey yok ya supheli

    YanıtlaSil
  3. Arkadaslar urun elime gecti 15 gundur kullaniyorum faydasini gorur gormez tekrar yazicam yazilanlari okudum herkez cok memnum inanmasi guc bakalim kullandikdan sonra yasadiklarimi bire bir yazicam suan bisey soylemek cok erken haylisi

    YanıtlaSil
  4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  5. bence bunların hepsi palavra yazılanlar çelişkili ifadelerle dolu kim yazıyor bu yorumları merak ettim.20 yaşındayım öğrenciyim falan:) ya komik oluyorsunuz valla..

    YanıtlaSil
  6. Bn 3 aydir kullniyorum dokulme durdu ama sikayet eden arkadaslara bir tavsiyem var ister uysunlar ister uymasinlar. Sampuan kullanmayi bilmeyen cok insan var ve saclarini bu yuzden kaybediyorlar 2 si sadece sampunla bitmiyor bakim komplex i yapmak gerekiyor saca. Vede iyi beslenme...

    YanıtlaSil