22 Mart 2013 Cuma

Pordit Şampuan Yorumları 1

2



25.02.2013 16:32:11


 SAÇ BAKIM SETİNİZ HARİKA TEK KELİMEYLE...PORDİT ÇALIŞANLARINA ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM EMEĞİNİZE SAĞLIK ...  ÇAĞLA

 çok kaliteli emeinize sağlık
 24.02.2013 15:57:08


 değeri arkadaşlar yaklaşık 5 ay oldu pordit saç bakım setini kulnıyorum şua dukulmem durdu eskide saçımı tardığım zaman tarağın azı dolup taşiyordu şua çok şukur saçlarm dökulmuyor pordit sayesinde ve herkese tasiye ediyoru ulkmde böyle kaliteli bir urunun üretğiniz için ço memnunum iyiki varsnız porit  bahar gundem

 destek
 30.01.2013 21:25:08


 tanıtım videosunun sonunda uzman saç kliniğinizden destek alın diyor ne demek isteniyor anlamadım.açıklarsanız sevinirm.teşkr  amedi

 gayet güzel
 29.12.2012 15:09:59


 bir aydır kullanıyorum şuan için faydasını gördüm diyebilirim  osman

 emeyinize sağlık
 25.12.2012 01:54:54


 emeyinize sağlık pordit gerçeten saçlarıma çok iyi geldi abdeste alip elimi saçlarıma surduğum zaman ıslak elime çok dökulen saçlar oluyordu 2 aya yakın oldu kulanıyorum çok memnunun Allah sizden razi olsun inşallah  ahmet gültekin

 Fabrikadan Halka Şok
 12.11.2012 02:49:38


 Fabrikadan Halka Şok Kampanya Aracı Yok... Sanal Bayi Yok... Üreticiden Tüketiciye Pordit Bitkisel Şampuan doğal ürünler  Pordit Editör

 yurt disi
 16.10.2012 14:06:30


 yurt disindan siparis veremiyormuyuz denemk istiyorum ürünüü??  cihangir sirkeci

 Canigunulden tebrik ediyorum Mehmet beyi
 06.10.2012 01:11:10


 Deyerli arkadaslar 6 senedir saç dökülmem vardı ve tv de sürekli reklamı çıkan bir markayı kullım yaklaşık 3 yıl fil kullım hiç faydasını görmedim bu firmada Türkiye de tanmiyan kimse yoktur diye bilirim İsmini de daha önce yazım lakin pordit editor bana oygun olmadığını başka firmayı kötülenme yorumlarını yayinlanma imkanımız hukuki nedenlerden dolayı yayına alamıyoruz dediler bu nedenle bundan yaklaşık 4 ay evel haber7.com da pordit reklamını gördüm hanım ile al dene dedi bir set aldım vallah ilk 15 günde saçlarım ma bir canlılık his etmeye başladım hergün aynada sacımı kontrol etmeye başladım 4 ayım oldu ve saç dökülmem hiç kalmadı ve dökülen yerlerde dalgınlık başladı ve bu yüzden giden 6 seneme yım 6 sene evel Mehmet çınar bey bu formülü çıkarmış olsaydı benim 6 senem boşa gitmezdi :) ben herkese pordit şampuanı kullanmalarına tavsiye ediyorum ve saçlarında dökülmesi olan kimi görüyorsam hemen İnternete pordit yaz www.pordit.com.tr resmi satış sitesinden al diyorum ben kullım çok çok çok memnunum diyorum ve ben Mehmet çınar beye mucit kelimesini az görüyorum TURK bilim adamı olarak isim ve unvan verilmesi gerektiğini görüyorum elinize emeğeyinize saglik Memet bey  Haci Ahmet Gültekin

 pordit
 04.10.2012 17:27:56


 ben uzun süredir kullanıyorum memnunum kullanacak olanlara tavsiye ederim.Ayrıca daha sonra ürünle ilgili kullanıcıyı takip etmeleri gayet güzel  Şenel KAYABAŞLI

 Çok kaliteli emeginize sağlik
 03.10.2012 21:41:28


 Söz vermiştim Mehmet beye kullanacak memnun kalırsam yorum yazacak şuan sözümü yerine getiriyorum evet kullandım ve çok memnunum Çok kaliteli emeginize sağlik Mehmet bey  İbrahim cevitli

2 yorum:

  1. Hiç faydasını görmedim.

    YanıtlaSil
  2. bende kullandım ama karaciğerde sorun çıktı bıraktım çok dikkatli olun derim etkisi çok iyi ama kimyasal maddeler karaciğer değerlerimi 3 katına çıkarmış mecburen bıraktım

    YanıtlaSil