25 Mart 2013 Pazartesi

Yudali Kullanıcı Yorumları 1

1



kaan öztürk - Rize - inanamadım

arkadaşlar bende yudali kullanıcısyım geçen cumadan çıkarken bir arkadaş saçların çıkmış demesiyle bir anda kendimi aynanın karşısında buldum.sürekli insan kendine bakınca fark edemiyor fakat başkası görünce fark edildi gerçekten yu dali saç çıkarıyor inanılmaz ama gerçek insanın kendine özgüveni geliyor en kısa zamanda kullanmanızı öneririm.



Ferhat Baran - Kırıkkale - Allah Razı Olsun

Ben ürünü aldım 17.gündeyim, ve rutin olarak uyguluyorum. mükemmel gözle görülür bir değişiklik oldu saçlarımda cansız saçlarım güçlendi boş bölgelerde saçlarım resmen çıkmaya başladı, çıkma eğiliminde olan bölgelerde saçlar oluşmaya başladı.



sedat - İstanbul - fiyatı lütfen düşürün

meraba almanyadan bir arkadaşım izine gelip bu ürünü deneme amaçlı olarak 2 kutu yani 6 adet 180 tl ye almıştı burada neden daha pahalı anlamadım lütfen fiyatı düşüründe bizde alalım.



ayhan can - İstanbul - SLM

SEVGİLİ SAÇLARI DÖKÜLEN ARKADAŞLAR İNANIN BENİM TAM BİR KELLİK SORUNUM YOKTU AMA SEYRELMEM ÇOK ARTMIŞTI VE YAĞLANMA OLUYORDU SAÇLARIMDA BEN YILLARDIR İLAÇLAR ŞAMPUANLAR KULLANDIM YILAN YAĞI,BİOXİN,HAİR CARE, HİÇ BİR FAYDA GÖRMEDİM YU DALİNİN REKLAMCISI FALANDA DEĞİLİM BEN EN SON OLARAK SİTELERDEN YU DALİ KULLANIYIM DEDİM ALDIM 3 AYLIK BİR TÜPTÜ İSTER İNANIN İSTER İNANMAYIN BAŞIMDAKİ BEYAZ OLAN DERİNİN KAPANDIĞINA ŞAHİTİM AMA BİR ŞARTLA YUDALİNİN KULLANIMI AKSATMAYACAKSINIZ ÜŞENMEYECEKSİZNİZ KULLANIMI ÇOK KOLAY BEN ŞU ŞEKİLDE YAPIYORDUM SABH VE AKŞAM 6-7 PÜSKÜTME BİRDE SAÇLARIMI 2 -3 GÜNDE BİR YIKADIKTAN SONRA KURU YÜZEYE SIKIP PARMAK UÇALRIMLA DAĞITARAK KULLANMDIM AMA HİÇ GÜN BİLE GEÇİRMEDEN YAPTIM BEN BUNU BİRDE ŞU VAR BEN SIKIYORUM 1 HAFTA İÇİNDE SAÇ ÇIKACAK DİYE BEKLEMEYİN BU 3-6 AY SÜRELİK Bİ OLAY SABIR MESELESİ İNANAIN FARKI GÖRÜRÜSÜNÜZ BİRDE ŞU VAR İLK 1AY DA KULLANDIĞINIZDA SAÇLARINIZ BİRAZ DAHA DÖKÜLMEYE BAŞLAYACAK HİÇ KORKMAYIN ONLAR ÖLÜ KILLAR YENİSİ GELİYOR VE ETKİSİ GÖSTERMİŞTİR DEMEKTİR BENİM BURDAN YUDALİYE ŞÖYLE BİR RİCAM VAR 3 AYLIK DAHA İHTİYACIM VAR FİYATI ÇOK PAHALI ALAMIYORUM FİYATI AŞAĞI ÇEKMELERİNİ İSTİYORUM.HEPİNİZİN
SAÇLARINIZIN ÇIKMASI DİLEĞİYLE.



Uğur BALCI - İstanbul - Saç seyrelmesi

Ben yurtdışında okuyorum ve bu saç seyrelmesi,dökülmesi sorununu bende yaşıyorum.Araştığımda yurtdışına posta yolluyla gönderilmediğini gördüm istanbulda yaşayan arkadaşlardan rica ettim ve sanırım 10 gün son elimi ulaşıcak.Çok merak ediyorum inanılmaz bir şekilde kompleks yaptım kendime geldiğinde ve kullandığımda etkisini görürsem sizlerle paylaşıcağım.Ama yorumlar çok olumlu ve ümitliyim.




ESAT DEMİRHİNDİ - Kırsehir - YU DALİ KULLANMAYA BASLADIM

ÜRÜNÜ UYGULADIKTAN SONRA NE KADAR ZAMAN SONRA YIKAMAM GEREKİR.LOSYON VE SPREYI AYNI AN DA MI KULLANMALIYIM.



TURAN FİĞEN - İzmir - yudali

kullandım dökülmesini kesti ve şimdi dipten yenileri geliyor kısaca çok menunum herkese tafsiye ederim içiniz rahat olsun ben izmiden turan.



yudali kullanıcısı - Aydın - denemeye devam

arkadaşlar ben yaklaşık birbuçuk ay önce aldım ve denedim dökülmem vardı ve durdu şimdi çıkmasını bekliyorum ama kafamda kepekleşme oluyo bide bazen kaşınıyo bune den oluyo acaba yoksa ilaç etkisini gösteriyormu saçımda çıkma sıkonusunda değişiklik görmüyorum ama güveniyorum 2 kutu almıştım 2 kutu daha alıcam



aysel cakır - İstanbul - acaba

gercekmı kı?



selma - Antalya - yudali

Merhaba yorumları okudum gayet olumlu hepsi ama hep erkek insanlar yorum yapmış bu ürünün bayanlar için olanıda varmı. yoksa bu ürünü şampuan ve spreyi bayanlarda kullanabilir mi.

1 yorum:

  1. Titanium Tent stakes | Betway - Titanium Technologies
    Titanium Tent titanium ion color stakes. Betway. titanium bolts Betway offers new micro touch hair trimmer betting markets for titanium sheet metal horse racing titanium lug nuts and greyhound racing. With a proven track record and

    YanıtlaSil