23 Mart 2013 Cumartesi

Pordit Şampuan Yorumları 2

1


azmin gücü
 03.10.2012 14:26:00


 pordit şu ana kadar kullandığım ürünlerin hepsinden daha kaliteli artık saçlarım dökülmüyor pordite ve çalışanlarına çok teşekkür ederim  zined akay

 Pordit
 03.10.2012 14:11:57


 1 Aydır Kullanıyorum Saçlarım Artık Dökülmüyor Ve İnanılmaz Bir Hacimlik Parlaklık Kazandım Tşkler Pordit Şampuan  Aysel Bakaç

 saçlarım gerçekten kuvvetlendi
 02.10.2012 01:24:45


 slm lar bir buçuk aydır pordit kulanıyorum saçlarım gerçekten kuvvetlendi; yalnız iki sorum olacak saçlarım çok kaşınıyor bu neyin belirtisi acaba? Diğer sorum solüsyonu kullanmıyorum bi sıkıntı olur mu acaba. şimdiden teşekkürler..   TOLGA ÖNTÜRK

 Allah razı olsun saçlarım dökülmüyor artık
 30.09.2012 16:48:21


 Selam ve sevgiler değerli pordit üreticileri yaklaşık 5 ay oldu pordit saç bakım ürününüzü ile tedavi oluyorum çok memnunum ve saçlarım dökülmüyor artık yalnız bir durum oldu saçlarımda benim saçım kapalı sarı rengindeydi porditi kullandğım günden beri saclarım siyaha dönüştü ve korktum acaba boyamı var bu sampuanda 20 gün kullanmadım acaba saclarım sarı rengine dönüşürüm yok saclarım artık ne dökülüyor neden beyazliyor Allah razı olsun siz pordit üretenlerinden selam sevgile  Taha bilecen

 ucuzdur vardır zilleti pahalıdır vardır hikmeti..
 27.09.2012 15:55:24


 evet pordit bitkisel şampuan pahalı farkındayız yalnız unutmayınız ki pordit saç bakım seti köpük şampuanı değildir bu nedenle böyle kaliteli bir urunun elbet maliyeti yüksek olur farkımız kalitemiz ve kaliteden asla taviz vermeyiz sürekli fiyatlarımızdan şikayet yorumları geldiğini görüyorum bildiğiniz üzere piyasada birçok köpük saç bakım seti mevcut ve kullandınız bir sonuç almadınız ? biz pordit doğal ürünler olarak su içermeyen ve saf bitki yağlarından olan formülümüzün elbet malyeti yüksek olur normal pordit saç bakım setini piyasa değeri 140 TL olup bir çok seçkin eczanede 140 tl den satılmaktadır internet ortamında ise sanal bayilerimize destek amaçlı 128 TL den satılmasına karar verdik  MEHMET ÇINAR

 ürün çok iyi ama
 27.09.2012 14:50:02


 ürününüz çok iyi umarım bozmazsınız. fiyatına gelince az kazanın.bu müşterileri kaybetmeyin.hem 98 tl.bile çok çok iyi bir fiyat.belki para fazla kazanamayacaksınız ama herkesin duasını alırsınız. bu yeterli degilmi  kemal karacan

  1 SET YETERLİKEN NEDEN 3 SET
 26.09.2012 00:58:30


 Yaklaşık 2 ay önce aldım hala kullanıyorum saçım artık dökülmüyor herkese bir set tavsiye ederim 3 set almayın ben aldım 1 set dökülmemi durdurdu saçım artık yağlanmıyor 2 set evde duruyor tek kelimeyle harika pordit herkese tavsiye edecek     mustafa güçyetmez

 Lütfen bu kaliteyi bozmayın
 19.09.2012 01:48:48


 Yaklaşık 4 ay oldu pordit saç bakım Setile saçlarımı kulaniyorum pordit kullanmadan evel inanın günlük saçımı taradığım zaman tarak azı dolup taşıyordu dökülen saçlarımle bide banyo yaptığım zamanlar daha çok fazla dökülmem vardı son 2 aydır dökülmem tamamen durdu hafif seyret olan yerlerdeise sarı tüyler çıkmaya başladı ve ben pordit sapmanın yaklaşık 100 bulunduğumuz site sakinlerine anlatım ve kullanmalarına tavsiye Etim yalnız bir çoğu çok pahalı olduğunu söylediler ve bende pordit yetkili olan Mehmet beyle görüşme talebinde bulundum Mehmet beye fiyat sıkıntısını anlatım sanırım Mehmet beyle telefonda yaklaşık 37 dk görüştüm indirim yapması için Mehmet bey tek kelimeyle beni ikna eti neden pahalı olduğunu anlatı söyledikleri hepsi de doğru özellikle biz küpük şapmanın üretmiyoruz dedi ve beni ikna eti piyasada bir sürü küpük ten üretilen ve tv lerde sürekli yalan atarak 5 dk beyaz saçlara son deyip ve boyadan başkabisey olmayan ve saglik bakanlığı tarafından yasaklanan sahte ürünler tv de satilmaktadir dün isimler farklıydı bugün aynı ürün aynı şişe ile farklı bir isimle çıktılar bu tür markalar evet ucuz satarlar küpük şampuanı olunca fiyatı ucuz olur tatbiki biz pordit olarak asla kalitemizden taviz vermiyeceğini söyledi pordit saç bakım setin degeri 140 tl olarak karar vermiştik degerinde 140 tl olduğunu söyledi yakın bir zaman içerisinde fiyatlarımızı 140 tl olarak sabit fiyata geçeceklerinin söyledi şok oldum ve komşularıma hü hu komşular yetişin 128 tl çok dediniz fiyatlar yükseliyor yetişen alsın dedim :)))))  Betül Barma

 Dökülmenin Gerçek Çözümü:PORDİT
 18.09.2012 17:01:10


 Merhabalar, belli bir süredir dökülme problemi yaşıyordum bir çok ürün kullandım, geçici de olsa bazısından fayda gördüm. Saçları tamamen dökülmüş olanlar için nasıl bir etki yapar bilemiyorum ama, benim saçlarım yanlardan seyrelmeye başlamış ve gittikçe de ilerliyordu. Saç tellerimde incelmeye başlamıştı. Ürünü ilk çıktığında denemiştim ama uzun süre kullanmadım. Ürün kendini yenilemiş ve daha etkili hale gelmiş sanırım. İlk kullanımda farkı açık bir şekilde görülüyor. İnşallah tam sonuç verir. PORDİT çalışanlarına teşekkür ederim.  mehmet

 mazlum
 15.09.2012 23:10:28


 slm arkadaşlar pordit sampuanı ne zmna kadar kullanmamız lazım bilgisi olan var mı ?  mazlum

1 yorum: