2 Nisan 2013 Salı

Yudali Müşteri Yorumlar 4

0



İLHAN ÇEMEN - İstanbul - oldu bu iş

kafamda kaşıntılar başladı acaba saçlarımın çıkacağı anlamına mı geliyor saç diplerim yenilenmeye mi başladı tüylenmeler varmış öyle söylediler.



ADNAN KAMBER - İstanbul - yudali

yaklaşık 4 ayda etkılerını tam anlamıyla görmek üzereyim üşenmedim yorumları okudum bakdımkı genel olarak 6 ay 7 ay gibi bir süreçde tam anlamıyla sonuçları almaya başlıyor kullanıcılar şanslıyım sanırım biraz



BAHADIR ATAMAN - İstanbul - yudalidir tek gerçek

yudaliyle aynı değerde aynı etkileri alabiliceğiniz başka hiçbir ürün yok en çok ben denedim bu ürünlerin hepsinden aldım kullandım ama yudali bir başka!!



ERKAN SÖNMEZER - Bursa - saç çıkaran yudali

tüp ve sprey olarak set aldım kullanıyorum saç dökülmelerim kesin bir şekilde son buldu bakalım devam etdiğimde neler olucak



caner urgancı - Bursa - yudali

yudalinin etkisini kullanmadan kesinlikle anlayamassınız yada yakınınızda birinden görüceksiniz ben çok duydum ama inanmadım bakdım kullananlar vardı çok memnun kaldılar bende şahit oldum deiğişkliğe şuanda bende kullanıyorum



İSMAİL DİRMEN - Eskişehir - yudali

keşke onca ürünü kullanmadan önce bu ürünü kullansaydım bu kadar sağlam etkileri olan ben bir tane ürün görmedim ya başarısını tartışmaya bile gerek yok mutalaka kullanın alıp deneyin.



ERDOĞAN TOPÇU - Hakkari - yudali

şampuanı olsun spreyi olsun ikiside gerçekden çok başarılı birbirini tamamlayan iki ürün tavsıye ederim kullanılması sizler için çok faydalı olucak mutlaka deneyin araşdırın ve alın kullanın



kader islamoğlu - İstanbul - yudali harika bir ürün

günaydın kullanımı kolay ve basit yanımda bile taşıyorum bir aydır kullanıp saçımın dökülmesini durdurdum saç çıkartıcıymış aslında bu yüzden 3 kutu daha aldım inşallah dökümeye etkili olduğu kadar saçta çıkartıyordur



HÜLYA ERHAN - Ankara - yudali

bende merak ediyorum gercekten sac cıkarıyomu bugun sıparıs verdım kullanacam işalah iyi bi sonuc aldımı yazarım.



ismet kiriş - İstanbul - yudali sprey

saç dökülmeleriniz kellik probleminizi eger maddi durumunuz çok iyi değil ise kendınıze sürekli dert etmenize gerek yok yudaliyi kullanmaya başlayın zaten iki üründe bir diğer ürünü kampanyalı olarak nerdeyse bedava denecek kadar ucuza alıyosunuz bir deneyin mutlaka derim bende.

0 yorum:

Yorum Gönder