6 Nisan 2013 Cumartesi

Yudali Müşteri Yorumları 6

0



Rustu koç - Mersin - SAC SORUNUM

Sacımın bazı bolgeleri sac kıran problemımden dolayı dokuk acaba bu bolgelerde de yenı bır sac olusma ıhtımalı varmıdır.



aziz demirel - İzmir - yudali

arkadaşlar ben bu üründen 3 tüp aldım sacımdaki dökülmeler durdu sarı sarı tüylenmeler basladı şimdi 3 tüp daha aldım acaba 6 tüp olunca cıkan sarı saclar siyahlaşıcakmıdır.



Nilgün barutcu - Kütahya - sac dokulmesıne etkılı

Eşim yudaliyi kendıne almıstı. Benımde saclarım son zamanlarda asırı dokulmeye basladı. Esımın spreyınden ara ara kullandım. Sac dokulmeme son verdi.Bu kadar etkılıyse Sac cıkartacagından hıc suphem yok.




Gül inan - Kars - sacı cıksın ıstıyorum

Oğlum için almayı dusunuyorum askerden geldikten sonra saclarının on kısmı tamamen dokuldu cok mutsuz kendısını toplumdan bıle dıslar oldu. Ise yararsa ınanın yuzu yıne gulmeye baslayacak.




osman demir - İstanbul - yudali

yudali kullanmaya başlayalı 3 ay oldu saç diplerimde ve saçlarımda gözle gorulur şekilde değişiklikler hissetmeye başladım.



hakan haktan - İstanbul - yudali süper bir ürün

yudalii ile kafamdaki yaralar dan kurtuldum bu kadar etkılı ve başarılı olmasını beklemiyordum.



mert zorlu - Adıyaman - yudali harika

arkadaşlar yudali 3 tüp sipariş verdim bir tüpü bitti dökülmelerim durdu sac dökülmesinden kurtuldum saclarım daha canlı dier iki tüp bitince saclarım cıkmaya baslıcakmı tekrardan paylaşacağım.



emre gotik - Aydın - yudali

arkadaşlar ben bu ürünü aldım 3 tüp kullandım sac dökülmesinden kurtuldum dökülen saclarımda sarı sarı gelmeye basladı kullanmaya deva m edıcem ve etkilerini sizlere aktaracağım.



İbrahim yenilmez - Çanakkale - yudaliye devam

Arkadaslar yudaliden cok ıyı sonuc aldıgım ıcın sızlere yazmak ıstedım. Saçımın üst kısmı tamamen acıktı. 8 aydır yudali kullanıcısıyım. Acıklıgım tamamen kapandı kendımı bıle tanıyamaz oldum. Hala kullanıyorum saclarım kalınlasmaya baslıyor dokulmeler kayboldu. Sac problemi yasayan arkadaslar alıp kullansınlar kesinlikle işe yarıyor.




Ergün yamaç - Balıkesir - yudali

Sacıma cok onem veririm. Kullandıgım urunlerı buyuk bir titizlikle secerim. Urunun sağlık bakanlıgından onaylı olması ve bıtkısel ıcerıklı olması urunu alıp kullanmama yeterince ikna edici oldu. Sac dokulmeler uzerınde oldukca etkili sacı besliyor eskısınden daha canlı ve sağlıklı saclara kavustum. Herkese tavsiye edebilirim.

0 yorum:

Yorum Gönder